Friday, July 06, 2007

痛慢慢减少了

是什么让我疼痛得死去活来!还不是自己的错
学什么暗恋人。。呵呵笨蛋就是笨蛋。
真的很不喜欢在从滋味。
没有人会同情酱的人。。。
因为是自己的选择。

爱情终究是祸水。让人甜蜜,也让人痛苦。


开始调理自己的感觉了。因为他有女朋友。
这个对我来说或许是个残酷的事实。
不过,也是让我死心的理由。
不是我不爱他,而是我不想沉溺于这种幻想,痛苦之中。
唯有放弃才能让我活起来。

天天看这手机,期望他的信息。。。
最后还是没有。。也是要我主动才能得到回复。

不过慢慢的转移视线。
我发现,我还有得救。
至少不用含泪洗脸。



他将成为我生命中的一个过客。
加油!
共勉之。。danny

3 comments:

wy said...

believe in yourself. you just need time.. everything has just started, it wouldnt be very deep i guess.life is a lot prettier with other things.. think, you will do better without him.

CatHêЯIйê@yung yung said...

yes.. thanks. now i have concentrate on my studies.
wed got final exam le..hmmm

jia you arh

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).